Hírek
2012. Július 23. 12:16, hétfő |
PR
Forrás: InfoOrosháza.hu
Légy vonzó és nőies!
Ha az idei divattrend szerint válogatod ruháid, nem csak nőiességed élvezheted, a férfiak tekintetét is magadra vonzhatod.
Minden nő szereti, ha a férfiak megnézik őt, milyen csinos, karcsú vagy divatos. Már külföldön is nagy teret hódít az Amnesia életérzés. Számos országban hasonló öltözködési stílust választanak a hölgyek, mert ők tudják, mit ad nekik a nőies ruhatár.
Vannak olyan nők, akik valósággal sugároznak, és ha belépnek valahova, minden tekintet rájuk szegeződik, ami nem feltétlenül jelenti azt, hogy szépek lennének vagy tökéletesek. A szexepil belülről jövő kisugárzás, önbizalom és magabiztosság édes egyvelege. Egy kis ráfordítással te is erősítheted a benned lakozó nőisséget!
A titok nyitja: a külső igényesség és a belső tűz. Ha egy nő külseje elhanyagolt, azt jelzi a külvilág felé: „Én nem vagyok fontos önmagamnak”. Az emberek gyakran úgy viszonyulnak másokhoz, ahogy az a valaki saját magához viszonyul. Ha figyelnek rá, tudnak kapcsolódni hozzá, ezért azt kezdik érezni vele kapcsolatban, amit ő saját magával szemben érez, ám ez nem tudatos.
Ha valakinek rendben van az önértékelése, a többiek is tisztelik és elismerik, és ha az illető büszke a nőiességére, hangsúlyozni fogja, és örül annak, hogy bókok özöne kíséri minden megjelenését. Ezeket a visszajelzéseket elraktározza, nőisége és kisugárzása építésére használja, és legközelebb ezekből feltöltekezve még elragadóbban tündököl.
Gyere az orosházi Amnesia-ba és válogass az önbizalmat erősítő kollekciókból! Légy vonzó és nőies az Amnesia-val!
Ezek érdekelhetnek még
2025. November 17. 15:39, hétfő | PR
Leslie Mandoki volt a 24. Hifi Show díszvendége
a zene, a kultúra és a béke nagykövete ismét Budapesten.
2025. November 11. 11:10, kedd | PR
Egyre több fiatal lép át a “pénzkapun”
A K&H lakossági ügyfél állományán belül évről évre aktívabbak a fiatalok.
2025. Október 29. 16:10, szerda | PR
Nemzetközi elismerést kapott a nyugdíjfókuszú influenszerkampány
A K&H tavalyi edukációs kampánya, a „Csingisz nyugdíjkihívása”, Bronz Drum díjat nyert a Golden Drum nemzetközi reklámfesztiválon.
2025. Október 21. 11:11, kedd | PR
Húszmilliárdon túl - egyre több fiatal él a K&H munkáshitelével
A fiatalok körében továbbra is kiemelkedő az érdeklődés a K&H által kínált államilag támogatott munkáshitel iránt.
