Városlista
2026. június 9, kedd - Félix

Hírek

2012. Április 20. 07:13, péntek | Belföld
Forrás: OrintPress

A vörösbor segít megőrizni az alakot

A vörösbor segít megőrizni az alakot

Még egy okkal több a vörös bor fogyasztására. Egy laboratóriumi kutatás szerint ugyanis olyan anyag van benne, amely megakadályozza a zsírsejtek kifejlődését.

A Purdue Egyetem kutatói kiderítették ugyanis, hogy a piceatannol nevű anyag megakadályozza a fiatal zsírsejtek kifejlődését. Arra már korábban is rájöttek a szakemberek, hogy az összetevő védelmet nyújthat a szívbetegség és a neurodegeneratív betegségek, valamint a rák ellen, de fogyásra való hatását eddig még nem tudták.

Kee-Hong Kim, kutatásvezető elmondta, arra jöttek rá, hogy a piceatannol jelenlétében a fiatal zsírsejtek kialakulásának késleltetése, illetve teljes gátolása figyelhető meg - számol be a The Medifast Plan.

OrientPress Hírügynökség

Ezek érdekelhetnek még

2026. Június 08. 14:00, hétfő | Belföld

Magyar Péter: a Tisza-kormány alatt nem lesznek illegális migránsok Magyarországon

A Tisza Párt kormánya alatt nem lesznek illegális migránsok Magyarországon és \"aki mást állít, az hazudik és becsapja a saját szavazóit is\" - közölte Magyar Péter miniszterelnök vasárnap a Facebook-oldalán.

2026. Június 08. 09:00, hétfő | Belföld

A miniszterelnök és az oktatási miniszter is köszöntötte a pedagógusokat

A pedagógusokat köszöntötte Magyar Péter miniszterelnök és Lannert Judit oktatási és gyermekügyi miniszter vasárnap.

2026. Június 08. 07:03, hétfő | Belföld

Szimpátiatüntetést tartottak a lemondásra felszólított közjogi méltóságok és állami intézményvezetők mellett Budapesten

Szimpátiatüntetést tartottak a Magyar Péter miniszterelnök által lemondásra felszólított közjogi méltóságok és állami intézményvezetők mellett vasárnap Budapesten, a Sándor-palotánál.

2026. Június 07. 16:00, vasárnap | Belföld

Munkaerőhiánytól tartanak a vendégmunkások alkalmazásának szigorítása kapcsán

A gazdaság növekedési kilátásainak romlásától tartanak szakmai szervezetek a vendégmunkások munkavállalási lehetőségeinek szigorítása miatt