Hírek
2012. December 05. 05:00, szerda |
Életmód
Forrás: OrientPress Hírügynökség
Sokan fizetnének, csak ne lássanak online reklámot
Minden harmadik válaszadó szélesre tárná a pénztárcáját, csak hogy távol tartsa magától az online reklámokat. A hirdetésmentes oldalak a 'védelmi pénzből' is pótolhatnák kieső hirdetési bevételeiket - derül ki az Ipsos felméréséből.
A legtöbb ember neten töltött életének szerves része az online reklám. Ott vannak, akár akarjuk őket, akár nem. De mi volna, ha változna ez a helyzet? Ha felugró ablakok, bannerek nélküli környezetben lehetne internetezni és csak a felhasználó által választott tartalom jelenne meg? Jó lenne? Akkor is, ha fizetni kellene érte? Nos, az Ipsos 24 országban folyó nemzetközi felmérése szerint a válaszadók egyharmada (33 százaléka) zsebébe nyúlna, hogy mindez valósággá váljon. Magyarországon az arány 24 százaléka.
Vajon a kereskedelmi üzenet mentesség élménye volna az új bevételi forrás az oldalak számára? Talán. De azoknak az oldalaknak, amelyek kattintás alapján értékesítenek, feltehetően nem jelentene plusz bevételt, csak pótolná a reklámokból kieső forrásokat.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Október 09. 09:18, szerda | Életmód
John Hopfield és Geoffrey Hinton kapja idén a fizikai Nobel-díjat
John J. Hopfield amerikai és Geoffrey E. Hinton brit-kanadai tudós kapja az idei fizikai Nobel-díjat a Svéd Királyi Tudományos Akadémia keddi stockholmi bejelentése szerint.
2024. Október 08. 07:26, kedd | Életmód
Victor Ambros és Gary Ruvkun kapja az orvosi-élettani Nobel-díjat
2024. Október 08. 07:19, kedd | Életmód
Csodaszép erdélyi templom nyerte az Európai Örökség Díjat
Az erdélyi Szászalmád erődtemploma kapta a közönségdíjat az Európai Örökség Díj idei kitüntetettjei közül